Parlez-Vous NéGroNi ?
Rosemary Senior Insider Yesterday at 6:56 PM #2 cassidain said: View attachment 72797 Click to expand... De Light Ful!!!
etx SBH Insider Yesterday at 8:59 PM #3 Ac Quired Taste And I will say after two at Beefbar tonight I do consider myself somewhat of an expert (/s)
Ac Quired Taste And I will say after two at Beefbar tonight I do consider myself somewhat of an expert (/s)
etx SBH Insider Yesterday at 9:18 PM #4 It appears I have committed a faux pas. For this I am sorry. But I will say: Je suis un apprenant aspirant de la langue française
It appears I have committed a faux pas. For this I am sorry. But I will say: Je suis un apprenant aspirant de la langue française
cassidain Senior Insider Yesterday at 9:46 PM #5 etx said: Ac Quired Taste Click to expand... Ne t’en fais pas. Il me fallait des années, même des décennies, pour m’habituer au goût de Pastis.
etx said: Ac Quired Taste Click to expand... Ne t’en fais pas. Il me fallait des années, même des décennies, pour m’habituer au goût de Pastis.